Kabinet dapur jasin bistari

 Alhamdulillah hari di beri kesempatan sedikit untuk menulis tentang satu lagi pemasangan kabinet dapur yang simple dan cantik di taman jasin bistari. Apa yang menarik kat sini rekabentuk rumah di taman jasin bistari ni mengekalkan ciri ciri rumah melaka. Kami pun terpegun dengan design rumah ni. Untuk kali kami di tugaskan menyiapkan kabinet dapur rumah en rafik. En rafik baru sahaja mengalami kemalangan jalan raya. Di harapkan segala urusan en rafik di permudahkan. 

Setelah di bincang dari hati ke hati di tambah pulak kami sedang dalam PROMOSI KABINET MERDEKA 2020 maka temetrailah satu persetujuan kedua pihak memilih material kabinet dapur table top konkrit tile 2 x 2 berwarna hitam serta pintu kabinet laminate white glossy bersama carcas black glossy. Wow memang cantik.

Jom kita lihat hasil nya...




Penggunaan aksesori yang terbaik juga memain kan peranan penting seperti penggunaan hingest jenis soft close menambahkan lagi nilai sesebuah kabinet dapur. Manakala slide drawer kami menggunakan jenis vation 18" produk from italli 100% heavy duty.






Terima kasih kepada en rafik yang memberi kepercayaan sepenuhnya kepada kami. Insyaallah kami cuba buat yang terbaik untuk semua pelanggan kami.


Untuk segala pertanyaan buleh la hubungi kami 0196645709 

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...