Kabinet dapur tehel impian


INFO KAMI

YUZA MANAGEMENT & TRADING  di tubuhkan pada tahun 2004 dan premis pertama di taman kajang utama. Ketika itu kami hanya bertiga yang menggerakkan operasi. alhamdulillah sampai hari kami masih mampu bertahan dalam bidang pembuatan perabut..

Hari ni kami nak story kan sedikit tentang pemasangan kabinet dapur di taman tehel impian. Pemilik rumah ni bernama mr gunasegaran dan seorang kontraktor yang berjaya la. Bila buat rumah bergelar kontraktor ni memang cerewet nye lain sikit. Dari segi kualiti, material dan masa memang agak ketat sikit. Namun alhamdulillah mr guna berpuas hati dengan hasil yang di berikan.



Pemilihan kaler pun mengambil masa dua minggu untuk beliau berfikir. Kesesuaian mengikut tema, adat agama beliau juga di titip berat kan. Penggunaan material juga di perhalusi dari sudut jenis jenis yang di pakai. Untuk rumah mr guna kami banyak menggunakan akserori yang agak tinggi harga nya di sebabkan mr guna mementingkan kualiti dan jenama sesuatu yang di persembahkan. Dari segi harga pula MR GUNA tiada masalah bagi nya mahu barang yang terbaik tinggi harga nya.




Kombinasi kaler yang klasik dan moden menjadi percaturan untuk rumah MR GUNA. Untuk carcas kami menggunakan kaler hitam mana kala pintu kabinet wall unit kami gunakan dark grey colour. Wow memang ter serlah ke anggunan sesebuah kabinet dapur. Base unit kami gunakan meterial konkrit tile 2 x 2 agar tahan lasak dari anai anai dan kelembapan air. Terdapat juga satu island table coffee bagi memudah kan breakfast. Cantik kan.

Terima kasih kepada MR GUNA and family kerana memberi kepercayaan sepenuhnya kepada kami..

Bagi anda yang masih tercari cari kontraktor pembuat kabinet dapur buleh singgah ke kilang kami di taman bukit tembakau atau buleh hubungi kami 0196645709


No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...