Kabinet dapur raya PKP 2020

Alhamdulillah selesai minggu ni punya pemasangan beberapa kabinet dapur simple. Minggu ini area melaka agak sesak sikit maklum selepas PKP di buka ramai yang mengambil kesempatan balik kampung berjumpe ibu bapa adik beradik sanak saudara selepas 4 bulan kita terperangkap atas PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN ( PKP ). Raya pun masih ada lagi kan....

Jom kita lihat beberapa koleksi pemasangan kabinet dapur sempena PKP raya 2020.


Pemasangan 3G glass bronze mirror kali ni di rumah puan suriati lorong pandan melaka. Beliau amat berkenan sekali produk 4G bronze mirror sampai termimpi mimpi..alhamdulillah tercapai jugak hasrat beliau nak kan kabinet dapur yang cantik ni.





Selesai je pemasangan di lorong pandan kami beralih pula ke taman cheng setia. En azlan memilih material laminate dan pilihan kaler lembut menjadi idaman hati. Tone colour yang sesuai memainkan peranan penting bagi memastikan ruang dapur kelihatan luas. Isteri en azlan sedang memeriksa kualiti kerja dan alhamdulillah mereka berpuas hati dengan hasil kerja.





Yang ini pula di taman tehel impian rumaj en sani. Pemasangan wall kabinet yang simple agar mudah untuk menyimpan barang barang.

Kepada yang berminat untuk tempahan anda buleh la hubungi kami 0196645709 atau buleh datang sendiri ke kilang kami di taman bukit tembakau umbai.

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...