Kabinet dapur melaka 2020

" KAMI BUKAN YANG TERBAIK TETAPI KAMI CUBA BUAT YANG TERBAIK"

Ini lah punca pencarian pendapatan kami selama ini...alhamdulillah dari tahun 2004 hingga ke sekarang tahun 2020 kami masih mampu bertahan. 
Bermula dengan edaran risalah rumah ke rumah dan pemasangan kain rentang di jalanan, kini kami mampu menarik nafas lega pelanggan mula memberi kepercayaan kepada kami.







Bermula 18/10/2010 kami lancar kan periklanan melalui blog ini. Hari ini genap 10 tahun blog di layari oleh pelanggan untuk melihat contoh contoh kabinet dapur.






Kami kongsikan setiap kali pemasangan hasil dari kami sendiri. Kami tidak cedok gambar sesiapa walau pun ramai yang mengambar hasil kami untuk di jadikan contoh. Kami berbesar hati dapat berkongsi rezeki yang ada.






Mengimbas kembali sorotan ketika dulu memang amat sukar. Ini kerana bidang pembuatan kabinet dapur ini hanya di monopoli oleh kaum cina. Atas semangat juang kami terus kan walau pelbagai rintangan seperti kekangan kewangan dan kesukaran mendapat bahan mentah.

Hari ini genap 5 tahun kami beroperasi di melaka dengan bantuan ahli ahli yang berpotensi tinggi dalam bidang pembuatan perabut.

Di sini kami mempekenalkan team DUNIA KABINET DAPUR 2020.

pengarah urusan merangkap strategi pemasaran

- En Yusof ( 0196645709 )

Pengurus kewangan
- Puan azlilawati ( 0148027674 )

Pengurus kilang
- Cikgu farizal

Pengurus pemasaran 
- En saiful

Agen pemasaran
- En Reduan

Pengawai pemasangan
- En azmi ariffin
- En hafiz

Staff operasi 
- En hisyam
- Nazrul haqim
- Haris roslam
- Haris rosman
- En reduan abdollah ( table top batu )
- Senthu ( quart stone )


No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...