Kabinet dapur bukit katil

Pejam celik pejam celik dh nak masuk hujung tahun. Minggu ni minggu peperiksaan UPSR untuk anak anak kite pewaris bangsa kita. Semoga anak anak kita di berikan kesihatan tubuh badan untuk menghadapi peperiksaan ini.

Hari ni kami nak kongsikan sedikit info pemasangan projek kami di taman bukit katil. Serentak tiga biji rumah di laksanakan di bukit katil damai dan dua biji rumah di taman bukit katil indah.

Untuk pemasangan yang pertama kami ke rumah en mahmud di taman bukit katil indah. En mahmud ni tokey dobi tau. Beliau telah membuat tempahan almari bilik yg cantik dan besar..



Dengan menggunakan material jenis laminate glossy serta pintu slidding anty jump memang menjimatkan ruang. Cermin muka atau mirror kami pasang di tengah tengah supaya bilik kelihatan luas. En mahmud juga amat berpuas hati dengan perkhidmatan yang di berikan oleh kami. Terima kasih en mahmud.

Kemudian kami beralih pula ke jalan bukit katil indah 6 rumah puan ana.
Puan ana membuat tempahan kabinet dapur jenis laminate kombinasi hitam dan merah. Walaupun kecil namun dapur puan ana kelihatan cantik dan kemas. Jom kite lihat..




 Kenapa...masih tak percaya saya cakap dapur beliau comel.. kan comel dapur tu. Walaupun kecil dan simple namun cantik dan kemas. Puan ana sekarang ni terpaksa berulang alik ke hospital menjaga adik nya yang buat pembedahan kaki. Semoga ALLAH permudahkan urusan beliau. Terima kasih puan ana.

Masih lagi berlegar di bukit katil, kali kami ke taman bukit katil indah 2 iaitu rumah town house. Untuk pemasangan kali kami tidak berhadapan dengan pemilik rumah. Kami cuma berhadapan dengan kontraktor yang dapat projek renovate rumah tu. Kami juga menerima tempahan melalui kontraktor2 luar. Cuma kami amat berhati hati memilih kontraktor ni.



Kombinasi hitam dan merah memang ramai menjadikan kaler ini kaler pilihan utama. Mungkin di sebabkan  kaler ini amat mudah di jadikan hiasan kaler dapur.
Penggunaan bar kaunter ini juga amat porpular di kalangan warga melaka.

Terima kasih kepada semua pelanggan kami yang sudi membuat tempahan dengan kami. semoga ALLAH membalas segala jasa baik tuan tuan dan puan puan.

Kepada yang di luar sana berkeinginan untuk bertanyakan sebut harga buleh lah hubungi kami 0196645709...jangan risau sebut harga free je

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...