Kabinet dapur moden 2020

Setiap hari destinasi yang paling kerap kita lalui adalah DAPUR. Mana tidaknya, tempat ini lah yang di katakan jantung sebuah kediaman. Perubahan demi peredaran masa dapat kita lihat sejarah seni bina hiasan dalaman yang di katatakan DAPUR.



* kediaman en helmi di taman tangga batu perdana *
Dari hanya tungku ke era kabinet kayu ringkas kepada kabinet yang luar biasa reka bentuk nya termasuk pergerakkan pintu yang softclosing serta di hiasi lampu jenis LED downlight memecahkan lagi kemodenan ruangan dapur.





* kediaman en azam dan puan azlina di taman merak mas *
Kini dapur umpama komponen kediaman yang cukup hebat di tambah pilihan material dan warna menampakkan cita rasa pengguna yang tinggi nilainya.


* kediaman puan mazlina di bukit nibong umbai *
Jika dahulu material jenis solid wood sering menjadi pilihan dan ketika itu harga hantaran tidak lah sekeras hari ini. Namun roda masa berputar material moden jenis high gloss menjadi permintaan tinggi mudah di lap dan mudah di jaga. Namun karektor sebuah dapur memain kan peranan asas pemilihan rona warna bagi menyerikan hati serta merangsang selera makan.
Seni reka moden lebih sofistikated membuat rekaan nya begitu kemas dan rapi



* kediaman abang bomba shah di taman indah*

Sempena menyambut hari raya aidil adha kali ni kami mengambil kesempatan mengucapkan selamat menjalan kan ibadah korban kepada semua umat islam di seluruh malaysia. JAGA JARAK JAGA SOP.

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...