KABINET DAPUR MODEN DAN TERKINI

 "Pengalaman telah mendewasakan mematang kan fikiran"

Alhamdulillah berkat kesabaran, kami mampu bertahan sehingga hari ini dalam menjalani kehidupan sebagai seorang tukang kayu khusus nya pembuat kabinet dapur. Bukan mudah untuk bertahan lama sebegini kerana ramai yang seangkatan kami pun dh ramai bersara dalam pembuatan kabinet dapur ni. Kini ramai pelapis pelapis baru muncul dengan ruangan ruangan facebook, twitter, dan pelbagai lagi. Kami bersyukur masih lagi mampu berkarya sehingga kini. 

Dari hari ke hari kami cuba perbaiki setiap kelemahan kami demi menunaikan amanah yang di berikan.

Hari ni kami kongsikan sedikit tentang pemasangan di taman tehel impian dan ayer molek duyung

Owner ni bernama mr gunasegaran..memang cerewet sikit..jenuh jugak la kami nk bersilat..dari masa, tarikh dan kualiti memang cukup mendebarkan...namun alhamdulillah semua berjalan dengan lancar dan MR GUNA amat berpuas hati...





Pemilihan kaler untuk rumah MR GUNA di pilih oleh anak lelaki nya. Campuran kaler yang menarik menjadikan ruang dapur nampak eksklusif gitu. Terdapat satu bar kaunter untuk breakfast, so tidak perlu lah meja makan. Ruang dapur dapat di jimatkan lagi. 



Untuk pemasangan yang kedua kami ke rumah en faizal di ayer molek duyung. Umah en faizal memang cantik la. Pemilihan kaler rumah ni mengambil masa agak buleh tahan la. Sbb en faizal ni mementing tema dalam rumah beliau. Beliau meletakkan citarasa moden kotemporari maknanya tidak la keterlaluan sehingga kaler menjadi semak sangat. Selang seminggu kami dapat selesaikan apa yang en faizal idam kan. 






"Kepuasan terpancar jelas bila yang di terbukti"...tersenyum lebar ahli satu rumah dapat kabinet dapur yang cantik..


Akhir kata terima kasih kepada MR GUNA & en faizal kerana memberi kepercayaan besar kepada kami untuk merealisasikan impian dapur anda.


Bagi yang berminat buleh lah hubungi kami di talian 0196645709 atau buleh datang sendiri ke kilang kami di taman bukit tembakau umbai.

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...