Kabinet dapur semabok jaya

" kepuasan terpancar jelas bila yang di impi terbukti "

Begitu lah yang buleh kami gambarkan untuk projek pemasangan kali ini..bertempat di taman semabok jaya di mana pemilik nya bernama puan ija telah bersetuju membuat tempahan kabinet dapur 3G glass pearl white. 

Untuk pengetahuan semua puan ija kite ni pun ada bisness sendiri juga...beliau bersama suami nya menjalankan aktiviti perniagaan menjual dan servis aircond banggunan dan rumah. Namun di sebalik itu beliau sedikit pun tak sombong, malah begitu ramah mesra sekali.


Sebelum beliau membuat keputusan untuk tempahan dengan kami, beliau telah pun mengikuti perkembangan blog ini selama setahun. Kata nya blog ini antara yang teraktif dan selalu ada gambar gambar projek terbaru.


Setelah berjumpe dan maka persetujuan di lakukan. Deposit sebanyak 50% di berikan kepada kami dan selebihnya selepas semuanya siap..


Tempoh membuat mengambil masa selama 2 minggu..dan saat di janji kan telah pun tiba. Pemasangan di lakukan dengan berjalan dengan lancar..

Kepuasan puan ija cukup bermakna kepada kami.

Terima kasih kerana sudi membuat tempahan dengan kami.

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...