Dunia kabinet dapur



20/8/2010 blog ini di lancarkan. Ini bermakna sudah 7 tahun blog ini berada di alam maya. Sehingga hari sebanyak 283 posting yang telah kami pertontonkan. Selama itu juga ramai yang mengenali kami melalui blog ini.





Sejarah kami beroperasi bermula 29/12/2004 di kajang utama di mana ketika itu kami hanya menggunakan iklan seperti papan tanda dan kain rentang.




Namun masa berlalu dengan pantas. Walau pun blog ini berlegar tahun 2010, kesan terjadi pada bulan april 2014. Bermula titik itu lah blog ini banyak menjadi rujukan kepada pelanggan di luar. Buleh di kata kan bermula tahun 2014 hingga sekarang hampir 80% pelanggan kami hasil dari blog ini.




Dari kajang kami berpindah ke semenyih dan sekarang kami berada di melaka. Kalau di ikut dari garis masa, satu jangka yang agak panjang.

Kami menerima semua tempahan yang melibat perabut hiasan dalaman. Secara individu mahupun jabatan kerajaan serta tempahan melalui kontraktor binaan.

Ini kerana kami bukan lah ulat atau orang tengah yang makan atas angin. Sebab itu jika anda lihat kami begitu aktif hingga sekarang.

Kami bukan lah yang terbaik, namun kami cuba sedaya upaya memberikan jaminan yang terbaik. Kerana ini lah periuk nasi kami.




Kami juga menggunakan 100% pekerja bumiputera di samping memberi peluang pekerjaan kepada yang memerlukan.

Terima kasih tak terhingga kepada semua yang sentiasa menyokong kami tanpa henti. Ada yg begitu kuat rekomen pada kenkawan adik beradik saudara mara hingga kami kenkadang tak cukup kaki tangan di buatnya. Budi jasa anda tak kan kami lupakan.

Kepada anda yang berminat dengan perkhidmatan kami buleh la menghubungi kami di 0196645709 atau buleh datang sendiri di taman bukit tembakau umbai.


No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...