Kabinet dapur sarjan senin

Assalamualaikum kepada semua geng geng pencinta kabinet dapur serta pengemar blog DUNIA KABINET DAPUR ini..

Lagi beberapa hari ni kita nak sambut ramadhan kami di hujani whatsup, mesegge serta panggilan telefon berkenaan kabinet dapur. Minta maaf bebanyak kepada sesiapa yang kami terlepas pandang untuk bagi harga. Bukan sombong tapi kami agak sibuk dengan pemasangan.

Ok....jom hari ni kita bincang satu lagi pemasangan kabinet dapur di kg gangsa durian tunggal.

Sarjan Senin seorang pegawai polis yang berkhidmat di Bukit Aman adalah pemilik rumah ini..


Mengimpikan dapur yang cantik memang tidak salah. Kerana ini ada ruang makan yang kita kerap berkumpul secara anak beranak, kaum keluarga, adik beradik serta sahabat sahabat karib dalam mengeratkan lagi silaturrahim.


Sarjan Senin memilih material 3G glass berwarna MARRON serta cascas body berwarna HITAM..

Satu kombinasi yang cantik dengan di ambil kira keluasan dapur maka satu lagi kabinet kaunter menjadi pilihan.





Amacam...ada berani...kabinet kaunter untuk sarapan pagi...peh...dasyat gila rumah sarjan ni..dengan kerusi kaler merah gitu..




Sarjan Senin ni buleh di katakan cerewet jugak la..maklum ler polis..satu persatu di tengok nye..alhamdulillah bila nampak gigi tu tau dah kepuasan terpancar jelas bila yang di impi terbukti..

Terima kasih kepada tuan senin yang sudi masak untuk kami sepanjang kami berada di rumah tuan..insyaallah nanti jumpe lagi untuk next projek sbb lepas ni sarjan kite ni dah sibuk untuk escort Perdana Menteri kesayangan kita iaitu DATO SRI NAJIB TUN RAZAK..

Bye bye bye..jumpe lagi...

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...