kabinet dapur faridah sg kantan

assalamualaikum kepada semua pembaca blog serta pencinta kabinet dapur..dah sampai ke penghujung tahun 2015..beberapa hari lagi kita akan bertemu 2016..pejam celik pejam celik sekejap rasanya..
kali ni kami NAZ CREATIVE TRADING nak kongsikan sedikit hasil kerja kami di sungai kantan kajang..ala belakang sekolah agama sungai kantan kajang tu..pemilik rumah bernama puan faridah serta suami abg naim yang bekerja di PETRONAS KLCC..



material yang di gunakan untuk rumah Puan faridah kite adalah jenis milamine board berserta kekemasan edging aluminium..warna yang di pilih pulak..wow...........Kuning tu..sebenarnya tak ramai yang pakai kuning untuk hiasan dapur. kebiasaan nye kuning ni untuk bilik atau kabinet buku.. tetapi Kak faridah kite ada sebab kenapa beliau memilih kuning jadi taruhan..ini kerana beliau menginginkan dapur beliau ceria seperti dapur kanak kanak.



kak faridah kite ni memang suka di dapur bersama anak anaknya..mungkin warna kuning menjadi penyeri ruangan dapur rumah beliau..kami juga membuat satu kaunter bar dengan menggunakan material jenis Quart Stone warna hitam..memang cantik..berkilat




pandangan dari depan..simple tapi penuh untuk simpan segala barang. dalam ruangan kabinet tu buleh di letakkan peti ais, oven dan microwave, pembakar roti, menyimpan pinggan mangkok dan macam macam lagi. terdapat juga satu pintu lubang angin untuk anak anak kak faridah menyimpan makanan ringan.



di sebelah kabinet tall unit ni kami buat satu kabinet dapur simple..ada dua biji kabinet gantung kat atas tu..tetengah ada tingkap so...tak buleh lah nak buat kabinet full..apa yang menarik nye di ruangan ini..terdapat satu aksesori tambahan iaitu tong sampah..di mana agak nya tong sampah itu...

jeng jeng jeng jeng




bersebelahan dengan laci..cantikkan..sususnan yang cantik dan kemas memudahkan untuk aktiviti harian..material yang kami gunakan untuk ruangan ini adalah jenis milamine board serta top Quart Stone..




terdapat lagi satu kabinet dapur di luar..yang ni untuk kawasan dapur masak..simple je..
akhir kata dari kami, terima kasih tak terhingga kepada Kak faridah kerana sudi membuat tempahan dengan kami walaupun ramai kontraktor datang memujuk kak faridah kita ni..alhamdulillah rezeki kami..untuk pengetahuan semua kak faridah kita tengah tunggu hari je nak melahirkan anak yang ke 4..kami dari NAZ CREATIVE TRADING sentiasa mendoakkan agar kesihatan kak faridah sentiasa dalam keadaan baik serta anak yang bakal di lahirkan sihat sejahtera..

antara krew yang terlibat rumah kak faridah ni
naz : marketing & desingner
zazri : tukang kabinet dapur
zul : pembantu tukang
indah : pembantu tukang
musa : untuk kerja batu ( konkrit top )
ah foo : quart stone

kepada sesiapa yang berminat dengan khidmat kami anda buleh lah menghubungi kami di talian 019 6645709
atau datang ke kedai kami di no 12 jalan 3/4 tasek kesuma ( sebelah dengan KPM beranang )


No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...