Kabinet dapur 4G pandan indah

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog serta pencinta kabinet dapur tak lupa kepada anda yang masih tercari cari kontraktor membuat kabinet dapur. Mungkin di sini jawapan nya.

Kami adalah pembuat kabinet dapur terus dari kilang 100% milikan bumiputera yang berpengalaman hampir 15 tahun dalam bidang pembuatan kabinet dapur.

Hari ni kami ingin berkongsikan sedikit info pemasangan kabinet dapur di lorong pandan indah malim melaka.

Jom kite lihat beberapa koleksi kabinet dapur ini.



Untuk pemasangan kali ini, kami menggunakan material 4G glass bronze mirror yang mana special sikit projek ni di mana kabinet dapur tidak mempunyai handle dan sentuh untuk membuka dan laci kabinet. Wah hebatkan...

Terdapat dua ruangan kabinet dapur iaitu dapur basah dan dapur kering. Mudah kalau ada dua dapur.



Terdapat juga dua aksesori tambahan iaitu rak pinggan dan rak botol. Kebiasaannya untuk dapur macam ini memang cantik kalau terlibat dengan aksesori tambahan ni.

Akhir kata daripada kami terima kasih kerana memberi kepercayaan tinggi kepada kami. Ini rumah kedua beliau, yang pertama kami buat di kondo atlantis.

Kepada yang berminat anda buleh la menghubungi kami 0196645709 atau buleh datang lihat sendiri di taman bukit tembakau umbai.

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...