Kabinet dapur simple dan moden

Assalamualaikum semua pencinta kabinet dapur terutama hiasan dalaman...alhamdulillah kite semua di beri kesihatan yang sempurna dapat menunaikan ibadah haji..insyaallah sesama kite berdoa agar kita pulak dapat panggillan jadi tetamu ALLAH di bumi mekah..

Hari ni selepas beberapa hari bercuti raya dapat la kesempatan sedikit nak kongsi kan beberapa koleksi pemasangan kabinet dapur yang simple...jom kite lihat..



Pemasangan yang pertama di rumah puan ainin bertempat taman cheng perdana..menggunakan material jenis white laminate serta kemaskini edging aluminium dan handle aluminium profail...simple je kabine dapur ni..nampak kemas..




Untuk pemasangan kedua kami ke rumah en afik di taman panglima pak sempang serkam..ni brader keje jabatan perikanan..bab bab ikan memang mainan beliau..material yang di gunakan adalah jenis laminate walnut( kaler kayu gelap )..kalau dulu dulu punye story kaler ni memang antara febret custumer la..tu lima belas tahun yang lepas ketika mula mula kami berjinak jinak dalam pembuatan perabut..

Terdapat juga satu aksesori rak pinggan gantung..kombinasi kaler dengan dinding pun cantik..terima kasih en afik kerana sudi oder dengan kami..





Setel je pemasangan kami taman panglima pak kami ke teluk mas pulak..kali ni pemasangan di rumah kak nora..kak nora kite berkeje sebelah dengan kilang kami..kiranye hari hari la jumpe..setahun berjiran tempat keje..hihihihihi..kak nora kite ni banyak rumah, so rumah yang kat teluk mas ni beliau jadikan homestay je...beliau memilih kaler jenis belang belang ni, kata nye nak lain dari yang lain...

Terima kasih kak nora kerana sudi oder dengan kami..insyaallah esuk kite jumpe lagi beli barang kat kedai kak nora..beli 100 plus...



Yang ini pulak projek kami di taman tanjung minyak perdana..pemilik rumah bernama puan rosma..beliau memilih material jenis laminate cream glossy..simple je kabinet dapur..alhamdulillah puan rosma puas hati dengan hasil kami..

Di samping itu juga kami ingin mengucapkan tahniah kepada semua atlit malaysia yang telah mengharumkan nama negara pada temasya sukan sea 2017.

4 comments:

  1. Salam..Dalam blog ni xde gambar la..ada contact no bole sembang2

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, pejabat tuan di mana?sebutharga percuma? Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam...pejabat sye di taman bukit tembakau umbai.

      Delete

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...