Almari bilik paya rumput melaka

Alhamdulillah sempena dengan hari jumaat ni kami NAZ CREATIVE TRADING berjaya juga siap kan 4 biji almari di taman dahlia 2 paya rumput alor gajah melaka ni...banyak juga la tu terpaksa berhempas pulas menyiapkan..

Untuk material kali kami gunakan pintu anty jump supaya almari bilik ni kelihatan mantap dan cantik..


Untuk pengetahuan pembaca semua..kesemua almari ni menggunakan material dan kaler yang sama..so tak nampak sangat beza nye..2 bilik untuk anak, satu bilik untuk mak dan ayah dan satu lagi untuk bilik orang gaji..memang sempoi la pelanggan ni..


Ketinggian almari ni pulak kami buat terus sampai siling..baru nampak gah gitu...

Mari kite lihat beberapa koleksi almari bilik ni...





Selesai je pemasangan pelanggan menyatakan berpuas hati dengan kualiti..beliau membuat tempahan satu lagi almari..kalau ikutkn dari kata nya, banyak lagi nak tambah tapi kami terpaksa menolak dulu sebab banyak lagi tempahan kami kt kilang nak kena buat..maklum la kekurangan tenaga kerja membuatkn kami terbatas sikit untuk menyiapkan kerja dengan cepat..susah nak cari pekerja pekerja di kalangan warga tempatan..apa yang kami cuba pertahankan tidak mahu pakai pekerja warga asing..

Antara krew yang terlibat
Naz : marketing / pemasangan
Zazri : ketua tukang
Farizal : pembantu
Fizi : pembantu
Zul : pembantu

4 comments:

  1. Mmmm...menarik ni...mmg tgh survey utk kitchen cabinets n build in wardrobe... n lg 1 build in shoes rack... agak2 besar tak bajet...rmh sy area lereh, mlk..dah 50% siap

    ReplyDelete
  2. Buleh call atau whatsuup no ni 0196654709

    ReplyDelete
  3. Buleh call atau whatsuup no ni 0196654709

    ReplyDelete
  4. Pls cal 013-2441295. Sy pn mazz

    ReplyDelete

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...