Kabinet dapur bukit tembakau

Assalamualaikum kepada semua pencinta kabinet dapur..hari ni kami nk story sikit pasal satu projek kabinet dapur di bukit tembakau melaka ni..ala yang dekat dengan ikan bakar umbai tu..ha...
Hari ni adalah hari ketiga kami kilang kami beroperasi di bukit tembakau ni..dua minggu sebelom ni kami sibuk dengan setting mesin serta urusan2 pembukaan kat sini..tengah dok sibuk2 datang seorang pelanggan ni nk buat tempahan kabinet dapur..
Di fahamkan sebelom ni beliau bekerja di kuala lumpur..so banyak lah beliau melihat jenis2 kabinet dapur moden jenis 3G glass..sekarang beliau dah balik ke melaka serta menatap di sini la..puas jugak beliau mencari kabinet dapur jenis 3G glass ni dan beliau jumpe harga nya memang tinggi melangit..apabila beliau tanya harga dengan kami berulang kali beliau kompom kan dengan kami, betul ke harga tu.." muroh nau harge nye"..beliau yang kata ler..kami pun tak tahu harga kt sini berapa..

Cuma yang kami tahu..material 3G glass kt sini memang susah nak dapat..mujur lah sebelom ni kami berpusat di kajang so material tu senang dapat..buat masa ni pun bahan mentah kami ambil borong dari kajang..mungkin sebab tu murah sikit kot..

Baik lah..untuk rumah akak ni kami menggunakan material jenis 3G glass kaler biru muda..peh..lembut tu..sejuk mata memandang bila memasuki dapur..



Pintu nye pula kami gunakkan hingest jenis soft close..wow..memang menarik tau..



Akhir kata dari kami terima kasih kepada puan ( tak sempat nk tanye nama sbb dok panggil akak je ) kerana sudi buat tempahan dengan kami selaras membantu peniaga bumiputera macam kami ni...di samping itu juga dapat la kami memberi peluang pekerjaan kepada anak2 kampung berkerja bidang kemahiran pertukangan ni...kalau di KAJANG bidang pertukangan ni ramai yang di kuasai oleh warga asing..tapi kami tetap mengutamakan anak tempatan..di harapkan sokongan dari anda dapat kami meneruskan perjuangan ini.

Kepada yang berminat buleh menghubungi kami di talian 019 6645709 atau 014 8027674 atau anda buleh datang terus ke kilang kami ber alamat JA 7148, jalan ROS 1, taman bukit tembakau, umbai..berjumpa dengan Puan Azlila

Terima kasih

Krew yang terlibat
Zazri : ketua tukang
Zul : tukang
Fizi : pembantu

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...