Rumah En Firdaus MARITIM

Kali ini nk bincangkn sedikit tentang rumah En Firdaus yang bekerja sebagai Maritim di Langkawi Sebenarnya kerja2 kat rumah beliau ni adalah kerja-kerja sambung yang terbengkalai.

Melihat EN Firdaus kesian dgn beliau duit abis berbelas ribu tetapi terpaksa menanggung rugi akibat tersalah memilih kontraktor.....rumah beliau di biarkn begitu sahaja tanpa di siapkn...maka dgn itu lah En Firdaus menelefon kami NAZ CREATIVE TRADING utk membuat tempahan dn menyiapkn kerja2 yg di tinggalkn oleh kontraktor tadi...

Untuk tempahan pertama adalah kabinet dapur dengan menggunakan material milamine board serta kekemasan edging aluminium ni teserlah keanggunan kabinet dapur rumah en Firdaus ni...ruang dapur yg agak sempit tidak menjadi masalah utk kami membuat pemasangan umah beliau.

Pada bahagian bawah kami mengesyorkan supaya buat pintu jenis slidding agar tidak menyempitkn ruang dapur tu.

Untuk kabinet gantung pulak kami buat sampai siling agar byk sket brg buleh di isi.. manakala pintu kami buat jenis buka daun.. serta memakai hingest jenis soft close..pintu pun tertutup dgn perlahan..

Terdapat jugak satu aksesori tambahan iaitu disk rack atau rak pinggan gantung..cun x...






Setelah kami siap kabinet dapur En Firdaus, kerja2 menukar dan memasang tingkap umah beliau di teruskan..


1. Memasang tingkap bilik
2. Memasang pintu cermin slidding
3. Membuat tiang botol

Cuma nak mengecat sahaja tidak boleh sebab En firdaus nak cat sendiri... lagi pun En firdaus dah banyak abis duit sebab tertipu dengan kontraktor yang sebelum ini.

Alhamdulillah...kini selesailah kerja2 pemasangan di rumah En Firdaus...


Kru pemasangan :
Marketing & desingner & ketua projek : naz
Ketua tukang : fauzi
Ketua tukang : aki
Pembantu tukang : aji
Pembantu tukang : is

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...