Promosi kabinet dapur di melaka

Assalamualaikum kepada semua warga melaka..alhamdulillah dengan sambutan yang menggalakkan kabinet dapur di melaka..kini kami pihak naz creative membuka promosi kabinet dapur di area melaka dgn harga yang berpatutan. Ini kerana kami bukan lah agen atau pun orang tengah..tetapi kami adalah pengilang bumiputera yang membuat kabinet dapur sepenuh masa..pekerja2 kami juga terdiri semua pekerja bumiputera yang ingin bersaing secara sihat dengan bangsa lain dalam bidang pembuatan kabinet dapur..


Satu pemasangan kabinet yang baru di alor gajah melaka ni memang menarik..dengan menggunakan material 3G glass warna hijau memang cantik..walau pun warna hijau agak kurang jadi pilihan tetapi pilihan tuan rumah ni memang menjadi..taruhan warna hijau di ruangan dapur tidak sia2 apabila kabinet dapur terserlah kecantikan..




Merah itu menawan..walaupun banyak permintaan warna merah skg ni tetapi masih lagi relevan untuk zaman moden skg




Yang ni pulak the grey kitchen cabinet..wow..betul2 moden rumah ni..sesuai dgn rumah condo..




Kaler hitam juga salah satu permintaan yang tinggi...tak semestinya kaler hitam tu menyempitkn ruang..kadang kala hitam itu menawan..




Kepada sesiapa yg berminat buleh la menghubungi kami di talian 019 6645709 en naz untuk mendapatkn khidmat kami...

4 comments:

  1. Untuk area Jasin, Melaka adakah tempahan diterima. Jika ya..adakah ianye melibatkan cost tambahan

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat ni kami tidak meletakkan cas tambahan untuk melaka dan seremban..ini kerana jarak kami dari semenyih untuk ke melaka hanya mengambil masa sejam..kalau nak di kira jarak dan kos lagi lebih kalau membuat pemasangan area damansara atau kuala selangor walaupun kami dalam area selangor..

      Delete
  2. Ada nombor untuk saya kol x?

    Osman, kuala sg baru melaka

    ReplyDelete

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...