Promosi kabinet dapur raya 2018

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog ini serta pencinta kabinet dapur..

Berita baik untuk anda yang sedang mencari konktraktor kabinet dapur dan yang sedang bermimpi mimpi mempunyai kabinet dapur yang cantik dan menarik..

Sempena menjelang raya aidil fitri 2018 ini kami dengan berbesar hati melancar kan promosi harga terbaik kabinet dapur untuk tahun 2018

Kali terakhir kami buat promosi raya pada tahun 2016...tahun 2017 tak sempat nk buat promosi...kini 2018 kami lancarkan sekali lagi promosi..

Sebenar nya bukan nak lancarkan promosi ni..kami kena membeli bahan mentah secara pukal untuk mendapat harga yang rendah dari pembekal.

Alhamdulillah setelah termetrai perjanjian dgn pembekal maka mulai esuk kite start promosi kabinet dapur raya 2018 sehingga menjelang raya..

Siapa cepat dia dpt...
Jom kite tgk promosi...





Kepada yang berminat buleh la menghubungi kami 0196645709 atau buleh lah singgah ke kilang kami di taman bukit tembakau umbai..

5 comments:

  1. Salam..kalau wall unit dan base unit 5ft, material pintu melamine, top solid surface, anggaran harga berapa ya?

    ReplyDelete
  2. Salam. Kalau hanya caninet untuk dapur gas saja berapa? Untuk tmpat masak sahaja. Saya sudah beli satu set dapajr cornell.

    ReplyDelete

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...