Kabinet dapur merlimau

Assalamualaikum....kepada semua pembaca blog serta pencinta kabinet dapur..lagi 10 hari nk raya ni, adakah persiapan raya ni sudah di sediakan..

Kali ni kami nk kongsikan sedikit satu lagi pemasangan kabinet dapur di taman muhibbah merlimau..pemilik rumah ni Liza dan berkerja di ampang..walaupun kami dah siap projek kat sini, kami pun tak jumpa lagi pemilik rumah ni..kami hanya berurusan dengan menggunakan henpon sahaja..manakala untuk buka pintu rumah kami jumpa abg beliau yang berada di sebelah rumah beliau..



Warna ungu menjadi pilihan kak liza kita ni..kalau tuan2 dan puan2 nak tahu, seluruh dinding rumah ni berwarna ungu..senang cerita ungu di hati ku..



Dapur rumah ni pun di ketogerikan besar jugak la..luas la dan senang nk buat kerja..

Selesai je pemasangan kami pun bersembang dengan abang beliau, rupa2 nya abang beliau sebelum ni menetap di Bangi seksyen 3 belakang Petronas..ye la terkenang kami 15 tahun kami kat area bangi tu..ramai custumer kami kat sana..

Akhir kata jutaan terima kasih tak terhingga kepada puan liza kerana memberi kepercayaan kepada kami

Puan az : marketing
Zazri : ketua tukang
Hazwan : tukang

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...