Kabinet dapur 3G glass bukit larang

Alhamdulillah hari ni kite dah menempuh hari ke 18 ramadhan..makna nya tinggal lebih kurang 12 hari lagi kita akan menyambut syawal..syukur kita masih lagi di beri kesihatan umur yang panjang dapat lagi kita menunai ibadah puasa ni..ucapan takziah juga kepada kenkawan serta kenalan kami yang pergi mengadap ilahi di bulan ramadhan ini..

Kali ni satu lagi projek pemasangan kabinet dapur di bukit larang melaka menjadi tumpuan..dengan menggunakan material jenis 3G glass warna silver memang cantik...sesuai dengan keluasan dapur dan tema moden..pemilik rumah ni bernama en sulaiman dan jodoh kami di pertemukan bertempat di kilang kami bukit tembakau..



Sememangnya dapur rumah en sulaiman ni memang besar..ye la lot banglo...puas hati buat keje kt sini..



En sulaiman ni memang suka cara moden dapur..ni dapur baru, beliau baru saja renovate dapur..tu yang luas tu, sekiranya ada kenduri kendara tak risau la..





Terdapat juga beberapa aksesori tambahan seperti rak pinggan gantung, rak botol dan rak pinggan bawah..senang pinggandi susun secara rapi dan kemas..

Akhir kata dari terima kasih kepada en sulaiman kerana sudi membuat tempahan dengan kami..

Krew pemasangan yang terlibat
Zazri = ketua tukang
Hazwan = pembantu

Sebelum tu kite tgk beberapa koleksi dapur beliau



Kepada yang berminat buleh menghubungi kami di talian 019 6645709

2 comments:

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...