Kabinet dapur oren batu berendam

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog serta pencinta kabinet dapur...alhamdulillah genap sebulan kami warga NAZ CREATIVE TRADING berada di bumi melaka, taman bukit tembakau melaka..tak sangka lak promosi kabinet dapur yang kami anjurkan mendapat sambutan sampai tak menang tangan nk buat..alhamdulillah rezeki tu..

Kali ni kami nak kongsikan sedikit info tentang kabinet dapur yang baru kami siapkan..pemilik rumah ni bernama puan lisa..beliau ni berasal dari teluk mas melaka tapi menetap di putrajaya..kire nye rumah di taman sutra wangi batu berendam ni buat aset untuk hari tua la..lagi pun rumah di area melaka masih murah kalau nk di bandingkan dengan kuala lumpur..


Amacam cantik tak kabinet dapur rumah puan lisa kite ni..percaturan kaler ni dari idea suami puan lisa..gabungan kaler oren dan hitam menjadi taruhan..


 Dengan menggunakan material laminate high gloss memang menampakkan hasil yang cantik..di tambah pulak dengan aksesori hingest soft close memang menakjubkan..



Namun setelah siap, puan lisa dan suami memuji hasil kami serta berpuas hati dengan khidmat kami..

Terima kasih kepada puan lisa dan suami kerana sudi menjadi pelanggan kami..kalau di ikutkan puan lisa ni pelanggan ketiga kami semenjak kami membuka kilang di bukit tembakau ni..

Kepada sesiapa yang berminat buleh la menghubungi kami di talian 019 6645709 atau datang sendiri ke kilang kami di bukit tembakau..dekat dengan ikan bakar umbai...

Krew yang terlibat
Puan az : marketing
Zazri : ketua tukang
Farizal : pembantu
Zul : pembantu
Fizi : pembantu

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...