kabinet dapur alai melaka

alhamdulillah selesai lagi satu pemasangan kabinet dapur di melaka bandar bersejarah ni...kali ni kami di tugaskan menyiapkan kabinet dapur di rumah en izuddin pematang pasir alai melaka..wow...en izuddin memang baik orang nye..bekerja di klang namun beliau beli rumah di melaka..hujung minggu beliau pulang ke melaka..
untuk kabinet dapur rumah beliau kami menggunakan material jenis fomeca memandang kan area melaka ni memang terkenal dengan penggunaan material fomeca..

tu dia kabinet rumah en izuddin kite...ruangan dapur rumah memang besar..syok dok kat dapur rumah en izuddin ni..selesa..

terdapat juga satu tall unit untuk menyimpan penyapu dan pelbagai barang serba guna

yang ni pulak satu kabinet tall unit untuk peti ais serta untuk menyimpan lauk..apa yang menariknya kami cuba menggabungkan cara tradisional iaitu menggunakan jaring lauk yang mana kita dapat lihat seperti almari zaman 80an dulu..

terdapat satu lagi tall unit di sebelah meja makan yang menempatkan pinggan dan mangkok..senang nak ambil pinggan gitu..

untuk ruang tamu kami buat satu kabinet serba guna yang melibatkan meja belajar serta tempat iron baju..
alhamdulillah semua siap dengan jaya..terima kasih en izuddin....
kepada warga melaka yang ingin kan perkhidmatan kami anda buleh la menghubungi kami di talian 014 8027674




No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...