Kabinet dapur 2016

Alhamdulillah kita telah pun masuk ke tahun 2016 dengan jayanya...semoga tahun 2016 ni dapat kita bersama memenuhi impian dan azam tahun baru...
Begitu juga dengan kami, azam 2016 ni kami nk memperkemaskan lagi kerja kerja hasil kami supaya ia menjadi yang terbaik lagi..dalam mengharungi perniagaan perabut ni banyak yang perlu kami pelajari..insyaallah semoga kami sentiasa di beri kepercayaan dari pelanggan..
Permulaan tahun 2016 ni sbg kenangan 2015 yg byk kami harungi kesulitan..namun kami harungi jua untuk martabatkan hasil kerja bumiputera..
Di sini kami kongsi kan beberapa kerja yg dah siap spt di melaka, bangi seksyen 7, kajang perdana, taman perkasa hulu langat dan taman emas dengkil.

Yang pemasangan di lakukan di alai melaka.antara yng terlibat untuk pemasangan rumah ni
En naz
En zazri
En farizal
Puan indah
En zul
En ahmad

Sebanyak 9 item pemasangan rumah ni..



Projek pemasangan bawah tangga di seksyen 7 bangi rumah kak ida..satu kabinet bawah tangga yang simple namun cantik dan kemas..
Krew yg terlibat
En zazri
En farizal
En ahmad



Pemasangan ini di buat rumah cikgu mohammad di taman perkasa hulu langat yang melibatkan kabinet dapur dan rak tv..alhamdulillah selesai dengan jayanya..

Krew yg terlibat
En ahmad
En zul



Dan yang terakhir sekali di taman emas dengkil rumah dato habib..
Krew yang terlibat
En zazri
En zul.

Selamat kembali bekerja semula juga kami ucapkan kepada puan azlila yang cuti lama bersalin dengan kehadiran cahaya mata nya mohammad danish arsyad..

Kepada semua warga NaZ Craeative Trading semoga anda semua pada tahun ni dapat memantapkan lagi kemahiran masing masing untuk menuju masa hadapan..

8 comments:

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...