Kabinet dapur studio kg puah lembah

Alhamdulillah selesai satu lagi pemasangan di kg Puah gombak..


Bile masuk kg Puah ni teringat Arwah mahaguru Dato Omar Din mahaguru Silat Seni Lincah...ye la NAZ CREATIVE TRADING pernah memasang almari bilik rumah beliau....Al fatihah untuk beliau semoga roh nya di cucuri rahmat serta di tempat kan dalam golongan orang orang yang berimam..




Ok kite masuk smula ke ruangan dapur ni...kali ni dapur rumah haliza hasyim pulak yang terletak di kg Puah Lembah..jangan terkejut perbincangan antara NAZ CREATIVE TRADING bermula pada bulan april 2015..dan menjadi kenyataan pada bulan oktober 2015..kak haliza kite ni mengambil masa agak lama utk memikirkn design dapur rumahnya..




Ni dia rumah kak haliza..dapur seolah2 dalam studio..merah gitu..memilih material 3G glass berwarna merah serta carcas putih memang menarik..mana tak nya dapur buleh jadi kelihatan luas..



Apa yang menariknya rumah kak haliza terdapat juga tall unit utk ruangan oven dan microwave..tapi yang teruja skali satu tall unit untuk simpan sardin ke susu ke..jeng jeng jeng




Amacam..cun x...hihihihi..semangat nk memasak ni..
Penggunaan hingest juga kami gunakan jenis soft close..so...pintu pun xkn terhempas jika ada anak kecil menutup pintu kabinet tu..




krew yang terlibat
naz : marketing & desingner
zazri : tukang
wan : pembantu tukang
zul : pembantu tukang

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...