Seni kabinet dapur moden 2015

Sekarang ramai orang berlumba lumba membeli rumah kerana rumah sekarang semakin hari semakin mahal terutama di tengah tengah bandar..
Semangat berada di rumpromosi juga mengundang rasa ingin membuat ubahsuai rumah mengikut citarasa sendiri terutama bahagian dapur..
Kami satu2nya kontraktor membuat kabinet dapur milik sepenuhnya bumiputera ingin berkongsikn sedikit design2 kabinet dapur yg pernah kami buat..
Pelbagai material buleh di dapati dari yang klasik hingga seni moden...

Di awal kemunculan NAZ CREATIVE TRADING pada tahun 2004 kami byk menerima tempahan menggunakan material spt solid nyatoh, aok, semangkok, ksk serta ramin...masa tu xde lagi material glass...manakala milamine pulak tidak di jadikan pilihan..aksesori kabinet dapur jugak tidak begitu byk spt hari ini..dan kebanyakkn masa tu kabinet dapur bukan lagi keperluan dn ia di jadikn hanya kehendak pengguna..

Pemilihan kaler pulak hanya terbatas beberapa jenis kaler..penggunaan hingest soft close pulak masih tiada lagi ketika itu..



Pada penghujung tahun 2000 kemunculan material milamine board begitu menjadi pilihan...sebenarnya milamine board bukan material yang baru..tetapi krn begitu banyak promosi di majalah impiana dan LAMAN menaikkan mateterial jenis milamine ni..apa yg membuat milamine ni menjadi pilihan kerana kaler yang di sediakan begitu banyak..dari kaler yang agak gelap hingga yang begitu cerah..



Pelbagai corak buleh di dapati dari material milamine board...dari menggunakan egding biding kayu di tukar menggunakkn ABS..sehingga ada yang memanggil nya dengan nama milamine ABS yng begitu porpular...dan sekarang sejajar dengan peredaran masa edging tu di tukar menggunakan aluminium edging..



Kini di tahun 2015 muncul satu lagi material yang di panggil 4G glass bagi memenuhi permintaan pelanggan..kini kabinet dapur bukan lagi di ketegorikan kehendak tetapi menjadi keperluan bagi kita utk ada kabinet dapur..di zaman ni banyak aksesori tambahan mula di gunakan utk kabinet dapur spt rak pinggan, rak botol, hingest soft close, pintu berlampu dan byk lagi..

Antara warna yang menjadi pilihan skg adalah warna merah..wow...cantikkan..mengikut peredaran zaman..

Jadi kepada sesiapa di luar sana yang ingin membuat tempahan kabinet dapur buleh la menghubungi sye di talian 0196645709..

Dapat kan segera..

No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...