almari bilik puncak saujana

kali ini perbincangan almari bilik rumah kak zana dan en sabri...terdapat 3 bilik yang kami buat almari..yang pertama mari kita lihat bilik kak zana..

Dengan menggunakan material milamine board serta aluminium edging..


Terdapat dua cermin mirror pada pintu almari tersebut...satu untuk kak zarina mana kala satu lagi untuk suaminye en sabri..



Ketinggian almari ini setinggi 10 kaki..buleh menyimpan bantal atau tilam...serta brg yg jarang yg di gunakan...



Untuk berikutnya pulak almari bilik anak beliau...almari ni rendah je kami buat ketinggian 6 kaki je..sesuai untuk anaknya yg masih kecil..





Pemilihan warna kami pakai jenis jalur kasar sedikit..maklumla anak lelaki..hero...terdapat juga cermin mirror di tengah2 almari tu..di dlm almari tersebut terdapat juga laci berkunci...sesuai untuk anak2 lelaki yg nk menyimpan barang2 mainan..

Cantikkan almari ni..nampak garang gitu...


Yg ni pulak almari anak perempuan nye..pemilihan warna sama spt warna almari bilik kak zana..kaler lembut gitu...



Sama bentuk design dgn anak lelaki kak zana tadi cume bezanye warna je..terdapat juga cermin mirror di tengah almari tersebut...wow...memang cun...

Lembut je pemilihan kaler..ape yg paling best..kesemua almari ni kami menggunakan hinggest jenis soft close..so pintu akan tertutup dgn perlahan..xde la bunyi berdentum pintu almari tu..

Maka dgn itu siap la almari rumah kak zana...

Para pertugas yg menyiapkn kerja almari rumah kak zana ni adalah

Desingner : naz
konsultan : azlila
Tukang kayu : awin
Pembantu : lan


No comments:

Post a Comment

PROMOSI KABINET DAPUR 2024

 Assalamualaikum kepada semua pengikut setia blog ini, Lama sudah kami tak bersiaran dalam blog Dan agak bersawang jugak la di sebab kan kes...